Sunday, October 9, 2016

Hersiening Van Handel Bestuurder Sagteware

Hersiening van Handel Bestuurder sagteware Deur John Russell. Forex Trading Expert oor Rating Handel bestuurder is 'n deskundige adviseur geskep deur Windsor Park FX. Hulle het ingestem om my te voorsien van 'n afskrif van hul sagteware te loop op 'n demo vir evaluering. Lees verder Onder Geval en punt, verwag ek teleurgesteld wees, hou lees om uit te vind wat gebeur het. vereistes Dit is 'n tipiese deskundige adviseur met 'n paar veranderinge. Om dit uit te probeer, sal jy 'n afskrif van Meta Trader en 'n demo rekening met 'n makelaar wat jy kies moet. Jy moet ten minste vertroud is met die basiese beginsels van die installering van sagteware en ná 'n paar instruksies te wees. Hierdie stelsel is Meta Trader gebaseer, maar as jy dit misconfigure, kan jy jou rekening blaas. Ek het geleer dit uit ondervinding. Windsor Park FX doen verskaf opleiding video's vir gerief. Hierdie sagteware is ten volle outomaties. Daar is 'n paar skrifte wat uitgevoer word dat die stelsel vertel wanneer om wins en toe te neem om uit te hou. Ten volle instel om jou strategie, maar dit kom met aanbevole instellings, wat Ek beveel aan jy volg. Dit is ook moontlik om te stel Windsor Park FX 'n Virtual Private Server vir jou om jou Meta Trader op loop. 'N virtuele privaat-bediener is 'n aanlyn-stelsel wat altyd op en altyd handel, selfs wanneer jou rekenaar is af. Die voordeel hiervan is dat jy verseker van behoorlike opset en kragonderbrekings of verlies in jou huis of besigheid internet konneksie sal geen invloed op die vermoë van jou kundige adviseur om handel te dryf. Lees verder Onder Die nadeel is dat jy kan vergeet om te kyk na dit. Vir hierdie oorsig, Ek toets die sagteware op my eie masjien so ek kon 'n ogie oor dit. Die koste is maklik my minste gunsteling deel van hierdie produk. Om werklik te kry 'n lisensie vir die produk, sodat dit gebruik kan word op 'n lewendige rekening wat jy moet aansluit Windsor Park FX. Die koste om aan te sluit is 'n eenmalige fooi van $ 3000 met 'n maandelikse gevolg van $ 195. Jy kan ook kies die Uitvoerende vlak lidmaatskap wat $ 10,000, maar het geen maandelikse gevolg. Daar is ander dinge wat jy anders as die EA aktivering kry, maar ek dink die EA aktivering is waarskynlik wat die meeste handelaars is op soek na. Die uitslae was verbasend goed. Ek verhandel die stelsel op 'n demo rekening vir twee weke. Die stelsel het wel verliese sowel as winste. Maar na twee weke, die stelsel het in 'n 14,73 persent wins op 'n $ 10,000 demo rekening. Die stelsel het 'n 8 persent verlies twee dae voor die einde van die toets. Die gemiddelde verlies op 'n verlore dag was 3 persent. Die gemiddelde wins op 'n wen-dag was 5 persent met meer wen dae as die verlies van dae. Algehele Ek moet sê ek was beïndruk. Die stelsel was baie aktief en dit het winste dikwels met net een groot stop nie. Die maatskappy kan enigiemand 'n demo-weergawe van die sagteware het en probeer dit op 'n onbeperkte basis sodat ek u aanmoedig om dit te probeer vir jouself. Terwyl ek nie regtig omgee vir die prys, ek moet erken, aangesien die sagteware werk redelik goed, kan ek verstaan ​​waarom die prys is hoog. As jy die kapitaal te begin met 'n goeie bedrag van die geld en kan die aanvanklike ledegeld bekostig nie, blyk hierdie stelsel om 'n stewige belegging wees.


No comments:

Post a Comment