Monday, October 10, 2016

Top 4 Dag Trading Secrets

Top 4 Dag Trading Secrets deur Chart Shark Daar is so baie geheime te dag handel aanlyn, dit is moeilik om tred te hou van hulle almal te hou. Gelukkig vir jou, Ive geslyp hierdie af na die top 4 dag handel geheime. Geheime # 4 Wat jy doen wanneer die mark is gesluit meeste saak maak Sure, sy groot om in staat wees om data te interpreteer op weerlig spoed, spot geldig ambagte binne sekondes, en uit te voer hulle foutloos, maar sonder behoorlike voorbereiding, sal jy nooit die geleenthede vind. Behoorlike voorbereiding sluit uitgawes tot 'n uur voor die mark open sif deur die mark skandeerders, lees nuus feeds, en kyk handel pre-mark. Dit sluit ook 'n paar keer op die mark sluit af deur die evaluering van jou handel vir die dag en 'n ogie oor die optrede na-mark. Sonder hierdie sal jy misluk. Geheime # 3 Minder is Meer Julle gaan nie my mening oor hierdie een totdat jy dit al probeer om vir jouself nie, maar hoe minder hulp wat jy gebruik, hoe meer geld jy sal maak. Im praat oor die monitors, en die aanwysers, en die afleiding soos chat rooms waar jy dink jy kry 'n paar super handel wenke. Jy sal uiteindelik vind dat jy kan handel met net een monitor, dalk selfs 'n laptop8230; uit die patio. Jy sal uiteindelik besef dat al aanwysers net die interpretasie van dieselfde basiese inligting en jy sal vind die een wat die beste werk vir jou handel styl. En jy sal uiteindelik besef dat jou handel styl is in teenstelling met iemand elses en probeer om kletskamer handelaars volg is 'n vergeefse moeite. Geheime # 2 Die band is jou beste vriend Sommige mense is goed genoeg dat hulle kan handel met behulp van die band (of tyd / verkope) venster alleen. Ek is nie so goed nie, maar dit is my go-to bron van inligting oor 'n voorraad. Dit gee aan julle al die handel in reële tyd, en elke aanwyser is bloot 'n stap of twee weg van hierdie direkte lyn van inligting. Selfs my betroubare kaarte Arent so helder soos die prentjie geverf deur die band. Ek is nie groot op die lees van die band, maar gee my 'n grafiek en sy tyd / verkope en ek is 'n gelukkige handelaar. # 1 Dag Trading Secret Daar is geen Dag Trading Secrets


No comments:

Post a Comment