Sunday, October 9, 2016

Tradeking Review $ Online Aandelemakelaar

TradeKing beoordeling: $ 4,95 Online Aandelemakelaar Op versoek, Im plaas van 'n resensie van my menings ervarings met aanlyn afslag makelaar TradeKing. Ive het eintlik 'n rekening met hulle vir meer as 'n jaar nou. Dit sal gedoen word vanuit die perspektief van 'n koop-en-hou belegger in aandele en ETF's, nie 'n aktiewe handelaar. Kommissie en Fooiskedule Oorsig Daar is geen minimum openingsaldo's, en ook geen onderhoud of onaktiwiteit fooie te bekommer nie. (Jy moet $ 2000 tot 'n marge rekening oop te maak.) Daar is geen jaarlikse instandhouding gelde vir IRAS, maar om oor te dra uit of beëindig een kos $ 50. Elektroniese state vry, maar papier state kos $ 2.50 per stuk. opening Proses Die aansoek gelyk redelik standaard, insluitend om te afteken op al daardie lang onthullings. Dit was al aanlyn en ek het nie iets in pos. Een ding om daarop te let is dat as jy wil om jou rekening te finansier via 'n aanlyn bank oordrag, sal jy moet baie geduldig wees. Nadat jy hulle te voorsien met die rekening en routing getalle, wat hulle nodig het 5 werksdae om dit te verifieer. Dan, elke aanlyn oordrag (maksimum $ 10,000) neem 5 werksdae neem om te voltooi. So as jy hierdie opsie soos ek gedoen het, is jy op soek na twee weke minimum voordat kies sal jy gereed wees om handel te dryf. Die vinnigste manier om te begin is om 'n draad oordrag na jou nuwe rekening te voer. Trading Interface My eerste indruk van die rekening 'n paar maande gelede was dat die koppelvlak is 'n bietjie traag. Maar onlangs het die reaksie tyd is groot en algehele Ek hou van die koppelvlak. Hier is 'n paar voorbeelde van die rekening Opsomming en die Trading skerm: Hulle bied sleep tot stilstand kom en voorwaardelike bestellings wat gebaseer is op die prys snellers, sowel as komplekse opsies ambagte soos verspreiding, straddle, wurg, combo, vlinder, kraag, en Condor. Kliëntediens. Hulle is eintlik baie gevoelig op die kliënt diens span. Ek kan gewoonlik iemand op Live Chat binne 5 minute, en hulle is vinniger om die telefoon optel as my vorige oproepe na Ameritrade en E-handel. Ek kan nie praat oor hoe hulle hanteer komplekse vrae, soos ek havent nog te make met enige werklike probleme. Dividend herbelegging. Hulle bied 'n gratis outomatiese dividend herbelegging, met die vermoë om fraksionele aandele te koop. Dit kan ingestel word vir al jou voorraad Holdings, of net spesifieke kinders. Dit is lekker as jy ETF het en jy wil dividende herbelê soos wat jy gebruik het om met onderlinge fondse. Geldmark Sweep. By verstek, is slegs 1% rente betaal op kontantsaldo's. Jy kan aansoek doen vir een van drie geldmark sweep rekeninge (belasbare, belastingvrye, tesourie), met die belasbare opsie tans betaal 4,22% en is FDIC-verseker. Ek raai aan te meld vir hierdie dadelik, dit neem net 'n tweede hulle 'n e-pos boodskap en jy gereed om te stuur. Geen vorms te faks of e-pos in. Lang Oordrag Times. Weereens, ACH deposito is onderhewig aan 'n verhandeling in die hande 5 werksdae, en kan ook nie vir 10 werksdae teruggetrek. Dit kan 'n pyn wees as jy 'n warm idee en wil 'n handel vinnig te maak, so ek sou hou nie saak hoeveel jy wil om te belê in die geldmark sweep hierbo. Toekennings. TradeKing het baie van hul toekennings op hul webwerf, insluitend om die posisie # 1 in Customer Service van Smart Money tydskrif in 2010. Teken-up bonusse. Vir nuwe kliënte sal hulle vergoed ACAT oordragkoste gehef word deur jou bestaande makelaar tot $ 150 wanneer die beweging van jou rekening oor te TradeKing. Ek hoop dit help mense 'n besluit neem! Ek hou van TradeKing. maar sy baie moeilik om net 'n makelaar 8220 bel, die best8221; of 8220; die worst8221; as almal het verskillende handel vlakke en voorkeure. Wat een persoon ag 'n kritieke funksie, 'n ander omgee niks. Meer Broker Reviews


No comments:

Post a Comment