Thursday, October 6, 2016

Universiteit Van Kalifornië

Primêre Site Navigation Online leer iNACOL Standaarde vir Kwaliteit Online Courses Die Internasionale Vereniging vir K-12 Online Learning (iNACOL) het gehalte standaarde vasgestel vir online kursusse, onderrig en programme. Spesifiek binne die gebied van online kurrikulum, het iNACOL 52 gehaltestandaarde vir inhoud, instruksionele ontwerp, studente-assessering, tegnologie, en natuurlik evaluering en ondersteuning, gesamentlik bekend as die Nasionale Standaarde vir Kwaliteit Online Courses ontwikkel. UC vereis dat alle online kursusse wat geassesseer moet word teen die iNACOL Standaarde vir Kwaliteit Online kursusse voor die kursusse te UC ingedien vir 8220; n g8221; resensie. Instellings sal self-evaluering van hul aanlyn-kursusse teen die iNACOL natuurlik standaarde uit te voer. Standaarde uitgelig in vet onder die 15 8220; mag standards8221; dat UC fakulteit geïdentifiseer as noodsaaklike dele van die aanlyn leer. krag standards8221; alle online kursusse moet die 15 8220 te voldoen; en vervul ten minste 27 van die oorblywende standaarde. Online kursusse sal weer hersien elke drie jaar om hul voldoening aan hierdie standaarde te verifieer. Die kursus bied online leerders met veelvuldige maniere om met leerervarings wat hulle bemeestering van die inhoud te bevorder en is in lyn met die staat of nasionale inhoud standaarde. Die doelstellings en doelwitte duidelik beskryf wat die deelnemers sal weet of kan doen aan die einde van die kursus. Die doelwitte en oogmerke is meetbaar in verskeie maniere. Die kursusinhoud en opdragte word in lyn met die state inhoud standaarde, 'n gemeenskaplike kern kurrikulum of ander standaarde aanvaarde inhoud vir Advanced Placement kursusse, tegnologie, rekenaarwetenskap of ander kursusse waarvan die inhoud is nie ingesluit in die staat standaarde. Die kursusinhoud en opdragte is van voldoende strengheid, diepte en breedte te leer standaarde aangespreek. Inligtingsgeletterdheid en kommunikasievaardighede word opgeneem en geleer as 'n integrale deel van die kurrikulum. Veelvuldige hulpbronne en materiaal om studentesukses te verhoog leer is beskikbaar vir studente voor die kursus begin. 'N Duidelike, volledige kursus oorsig en leerplan ingesluit in die kursus. Kursusvereistes stem ooreen met verloop doelwitte, is verteenwoordigend van die omvang van die kursus en word duidelik gestel. Inligting word verskaf aan studente, ouers en mentors oor hoe om te kommunikeer met die aanlyn-instrukteur en natuurlik verskaffer. Die kursus weerspieël multikulturele onderwys en die inhoud akkuraat, huidige en vry van vooroordeel of adverteer. Verwagtinge vir akademiese integriteit, gebruik van kopiereg materiaal, plagiaat en netiquette (Internet-etiket) met betrekking tot les aktiwiteite, gesprekke en e-pos kommunikasie is duidelik gestel. Privaatheid beleid is duidelik gestel. Online instrukteur hulpbronne en notas ingesluit. Assessering en opdrag antwoorde en verduidelikings is ingesluit. 160; instruksionele ontwerp Die kursus gebruik leeraktiwiteite wat studente in aktiewe leer betrek; bied aan studente met verskeie leer paaie om te bemeester; die inhoud is gebaseer op student se behoeftes; en bied ruim geleenthede vir interaksie en kommunikasie student tot student, student aan instrukteur en instrukteur om studente. Natuurlik ontwerp weerspieël 'n duidelike begrip van alle studente se behoeftes en sluit verskillende maniere om te leer en te bemeester die kurrikulum. Die kursus word georganiseer deur eenhede en lesse wat in 'n logiese volgorde te val. Elke eenheid en les sluit 'n oorsig beskryf doelwitte, aktiwiteite, opdragte, evaluasies en hulpbronne om veelvuldige leergeleenthede vir studente om die inhoud te bemeester. Die kursus opdrag sluit aktiwiteite wat studente in aktiewe leer betrek. Die kursus en natuurlik instrukteur bied studente met verskeie leer paaie, gebaseer op student behoeftes wat studente betrokke te raak in 'n verskeidenheid van maniere. Die kursus bied geleenthede vir studente om betrokke te raak in 'n hoër-orde-denke, kritiese beredenering aktiwiteite en denke in toenemend komplekse maniere. Die kursus bied opsies vir die instrukteur om leeraktiwiteite aan te pas by studente se behoeftes te akkommodeer. Leesbaarheid vlakke, geskrewe taal opdragte en wiskundige vereistes is geskik vir die kursusinhoud en graad-vlak verwagtinge. Die kursus ontwerp bied geleenthede vir 'n gepaste instrukteur-student interaksie, insluitend geleenthede vir tydige en gereelde terugvoer oor studente se vordering. Die kursus ontwerp sluit eksplisiete kommunikasie / aktiwiteite (beide voor en tydens die eerste week van die kursus) wat bevestig dat studente betrokke is en vorder deur middel van die kursus. Die instrukteur sal riglyne te volg om nie-ontvanklik studente aan te spreek. Die kursus bied geleenthede vir 'n gepaste instrukteur-student en student-student interaksie te bemeester en toepassing van die materiaal te bevorder. Studente het toegang tot hulpbronne wat die kursusinhoud te verryk. 65279; studente-assessering Die kursus gebruik verskeie strategieë en aktiwiteite om studente gereedheid vir en vordering in kursusinhoud en bied aan studente terugvoering oor hulle vordering. Student evaluering strategieë is in ooreenstemming met verloop doelwitte en doelstellings verteenwoordigend van die omvang van die kursus en word duidelik gestel. Die kursus struktuur sluit voldoende en toepaslike metodes en prosedures om studente bemeestering van inhoud te evalueer. Deurlopende, gevarieerde en gereelde assessering word uitgevoer deur die loop na die tug in te lig. Assesseringstrategieë en gereedskap te maak die student voortdurend bewus van sy / haar vordering in die klas en bemeestering van die inhoud. Assessering materiaal verskaf die instrukteur met die buigsaamheid om studente in 'n verskeidenheid van maniere beoordeel. Gradering rubrieke word aan die instrukteur en kan gedeel word met studente. Die gradering beleid en praktyke is maklik om te verstaan. 65279; Tegnologie Die kursus neem die volle voordeel van 'n verskeidenheid van tegnologie gereedskap, het 'n gebruikersvriendelike koppelvlak en voldoen aan toeganklikheid standaarde vir interoperabiliteit en toegang vir leerders met spesiale behoeftes. Die kursus argitektuur toelaat dat die aanlyn instrukteur na inhoud, aktiwiteite en assessering te leergeleenthede te brei voeg. Die kursus huisves verskeie kalenders skool; bv blok, 4x4 en tradisionele skedules. Duidelik en konsekwent navigasie is deur die loop teenwoordig. Ryk media word in verskeie formate vir die gemak van gebruik en toegang ten einde diverse student behoeftes aan te spreek. Alle tegnologie vereistes (insluitend hardeware, die leser, sagteware, ens) vermeld. Voorvereiste vaardighede in die gebruik van tegnologie is geïdentifiseer. Die kursus gebruik inhoud-spesifieke gereedskap en sagteware gepas. Die kursus is ontwerp om internasionaal erkende interoperabiliteit standaarde voldoen. Kopiereg en lisensiëring status, insluitende toestemming om deel waar van toepassing, word duidelik gestel en maklik gevind. Kursusmateriaal en aktiwiteite is ontwerp om toepaslike toegang tot alle studente te voorsien. Die kursus, wat ontwikkel is met universele beginsels ontwerp in gedagte, voldoen aan die Amerikaanse Artikel 504 en Artikel 508 bepalings vir elektroniese en inligtingstegnologie asook die W3Cs Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2,0). Studente Inligting bly vertroulik, soos vereis deur die Familie Opvoedkundige regte en privaatheid Wet (FERPA). 65279; evaluering en ondersteuning natuurlik Die kursus word gereeld geëvalueer vir doeltreffendheid, met behulp van 'n verskeidenheid van assesseringstrategieë en die bevindinge word gebruik as 'n basis vir verbetering. Die kursus word op datum gehou, beide in inhoud en die toepassing van nuwe navorsing oor kursusontwerp en tegnologie. Online instrukteurs en hul studente is bereid om te leer en te leer in 'n aanlyn-omgewing en word ondersteun deur die loop. Die kursus verskaffer gebruik verskeie maniere om die beoordeling natuurlik doeltreffendheid. Die kursus word geëvalueer met behulp van 'n voortgesette verbetering siklus vir doeltreffendheid en die bevindinge gebruik as 'n basis vir verbetering. Die kursus word van tyd tot tyd opgedateer en weer hersien elke drie jaar om te verseker dat die inhoud is die huidige. Natuurlik instrukteurs, of gesig-tot-gesig of virtuele, is gesertifiseerde en 8220; hoogs qualified.8221; Die aanlyn-kursus onderwyser beskik oor 'n onderrig Bewyse van 'n staatsbeheerde lisensiëring agentskap en is 8220; hoogs qualified8221; soos omskryf onder ESEA. Professionele ontwikkeling oor die aanlyn-kursus lewer stelsel word deur die verskaffer om effektiewe gebruik van die kursusmateriaal en verskeie instruksionele media beskikbaar te verseker. Die kursus verskaffer bied tegniese ondersteuning en natuurlik die bestuur hulp aan studente, die kursus instrukteur en die skool koördineerder. Natuurlik instrukteurs, of gesig-tot-gesig of virtuele, is voorsien professionele ontwikkeling in die gedrags-, sosiale, en wanneer dit nodig is, emosionele aspekte van die leeromgewing. Natuurlik instrukteurs, of gesig-tot-gesig of virtuele, ontvang instrukteur professionele ontwikkeling, wat die ondersteuning en die gebruik van 'n verskeidenheid van kommunikasie modusse om studentebetrokkenheid aanlyn stimuleer insluit. Die verskaffer verseker dat Natuurlik instrukteurs, of van aangesig tot aangesig of virtuele, word ondersteun, as dit nodig is, om hul doeltreffendheid en sukses te verseker in die behoeftes van online studente. Studente word aangebied om 'n oriëntasie vir die neem van 'n aanlyn kursus voor die aanvang van die kursuswerk. Online leer UC is daarop gemik om te verseker dat studente toegang tot 'n wye verskeidenheid van hoë gehalte online kursusse wat die 8220 handhaaf; menslike touch8221; en integriteit van assessering. die Universiteit se beleid oor aanlyn leer akkommodeer sinchrone, asynchrone en gemengde aanlyn kursusse en terselfdertyd die aanspreek van spesifieke eienskappe wat die UC fakulteit nodig ag vir 'n kwaliteit aanlyn leerervaring. As sodanig, UC bied 'n vaartbelynde twee-stap proses vir die goedkeuring van online kursusse wat voldoen aan die 8220; n g8221; vakvereistes. Online kursusse en die 8220; n g8221; vereistes Online kursusse op soek na " 'n g" goedkeuring ondergaan 'n twee-stap natuurlik hersieningsproses wat eerste 'n beoordeling van die inhoud van die kursus teen the160; iNACOL Standaarde vir Kwaliteit Online kursusse voor die kursus vir "n-g" review.160 ingehandig word; iNACOL Standaarde vir Kwaliteit Online Courses Online kursus uitgewers


No comments:

Post a Comment