Wednesday, October 5, 2016

Ryg Raghee Horner Se Stelsel Van Wave - Cci Check Uit Haar Vrye Webinars

Draad: Raghee Horner se Stelsel van Wave CCI Check uit haar vrye webinars Join Date Februarie 2007 Posts 13 Raghee Horner se Stelsel van Wave CCI Check uit haar vrye webinars Ek lees Raghee Horner se Forex Trading vir maksimum wins en ek het gedink ek moet 'n paar gedagtes te deel met ander beginners soos ek. Raghee gebruik die stelsel van golwe wat bestaan ​​uit 3 EMO (34 lae, 34 hoë, 34 geslote) en CCI. Sy het 'n paar webinars op haar webwerf raghee / home. htm Ek beveel sterk aan ander nuwe handelaars soos ek om dit te sien. Selfs as jy nie daarvan hou haar stelsel kan jy 'n ding of twee leer. Sy het in die besige handelsure regoor die wêreld dieper. Soos wanneer ons moet handel en wanneer ons moet nie. Ons het dit hier op babypips 'skool' te, maar sy het net dieper met 'n paar meer verduidelikings. Jy kan kyk hoe sy opstel haar kaarte in 30/60/180/240 tydraamwerke ook hoe sy trek haar tendens lyne en gebruik Fibonacci vlakke. Dit is lekker om te sien wat 'n kenner eintlik sien in die voorkant van haar rekenaar = D Sy deel ook hoe sy gebruik haar setups. Gaan dit aflaai haar webinars vir vrye en gryp 'n sak chips en net terugsit ontspan en leer meer. Enigiets wat vry kan nooit verkeerd gaan en dit is hoekom ek lief babypips soveel ^^ Geredigeer deur fuside; 2007/02/24 by 15:38.


No comments:

Post a Comment